Patru (foști colegi)

Colegi

În urmă cu două saptămâni am participat la întâlnirea Bisericii Evanghelice Române Ecclesia din Eindhoven, Olanda. Dacă cineva se întreabă ce are a face o biserică evanghelică din Olanda cu Belgia evanghelică, e bine de știut că o bună parte din cei care participă la întâlnirile acestei biserici sunt români din Belgia. Eu nu sunt o prezența constantă în această biserică, însă am reușit să ne întâlnim, în acest cadru și fără a ne propune acest lucru, patru persoane care am fost colegi de an și de grupă la Facultatea de Teologie Baptistă din cadrul Universității Emanuel din Oradea, promoția 1999. Doi dintre noi am rămas colegi… de muncă în Belgia.

Lasă un răspuns

